طرح تسهیلات “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین

انتخاب پلاس

به گزارش پایگاه خبری شاخص بورس و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هدف از اجرای این طرح رفع نیازهای ضروری مشتریان بانک است.

🔹 در طرح تسهیلاتی کارت اعتباری انتخاب پلاس مشتریان می توانند با حداقل مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح حساب کرده و تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند و پس از گذشت مدت زمان حداقل ۴ ماه از تسهیلات اعتباری با شرایط باز پرداخت منعطف بهره‌مند شوند.

🔹 لازم به ذکر است حداکثر ضریب پرداخت تسهیلات ۱/۵ برابر معدل موجودی بوده و متقاضی در زمان دریافت می تواند علاوه بر تسهیلات، سپرده خود را نیز برداشت کند.

🔹 در صورتی که سپرده مشتری بیش از ۴ ماه ماندگاری داشته باشد، معدل سپرده به صورت روز شمار از ابتدای تاریخ سپرده‌گذاری تا روز درخواست مشتری محاسبه و در صورت کسب حداقل معدل (۱۰۰ میلیون ریال)، تسهیلات تا سقف مقرر پرداخت خواهد شد.

▪️علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات کامل طرح به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین تماس حاصل کنند.

https://shakhesbourse.ir/?p=20104

مطالب مرتبط
آخرین اخبار
بورس