چکیده مهمترین اخبار این هفته ۲ تا ۷ تیر ۱۴۰۳

چکیده مهمترین اخبار هفته به گزارش پایگاه خبری شاخص بورس :

 

دیجی

🔹دیجی کالا

دیجی کالا اعالم کرد امکان خرید آنی گیفت کارت‌های دیجیتالی پلتفرم‌های بینالمللی از جمله نتفلیکس، هولو، مایکروسافت و غیره را در ریجن‌های گوناگون برای مشتریان خود فراهم کرده‌است. پیشتر امکان خرید کارتهای فیزیکی این سرویسها در دیجی کالا میسر بود.

 

تپسی

🔹تپسی

تپسی از طرح ویژه خود برای روشن کردن کولر توسط سفیران خبر داد. طبق این طرح، به ازای هر بازخورد مثبت ِ مسافران برای روشن کردن کولر،۱۰هزار تومان به کیف پول رانندهها اضافه میشود.

 

جیبی مو

🔹جیبی مو

جیبی مو، شرکت فعال در حوزه پرداخت یاری، از سامانه «چاهار» با هدف مدیریت نقدینگی درون سازمانی، تسویه هوشمند و مدیریت منابع سازمانی رونمایی کرد و مدیرعامل «جیبی مو» ماموریت نهایی «چاهار» را تبدیل شدن به یک دستیار مالی هوشمند برای مشتریان عنوان کرد.

 

دیجی‌فای

🔹دیجی‌فای

دیجی‌فای، پلتفرم فروشگاهساز دیجی کالا، از قالب دیجی کالایی خود به نام «دیجیتم» رونمایی کرد. به گزارش دیجی فای، تعداد زیادی از افرادی که با این سرویس سایت ساخته بودند، درخواست داشتند که ظاهر سایتشان شبیه دیجی کالا باشد و به همین دلیل این قالب معرفی شده است.

 

اتکالا

🔹اتکالا

محصول جدید فروشگاههای زنجیرهای اتکا با نام «اتکالا» با هدف فروش آنالین کالاهای سوپرمارکتی آغاز به کار کرد. اتکالا با تنوع بیش از۵ هزار محصول از انبار مرکزی اتکا، کالاهای سوپرمارکتی را به مناطق تهران به صورت رایگان ارسال میکند.

 

 

🔹داتین

بانک شهر پس از بررسی مستندات فنی و تخصصی تامین کنندگان نرم افزارهای جامع شرکت کننده در مناقصه سامانه مدیریت املاک و ساختمان، داتین را برنده این مناقصه اعلام کرد. سامانه داتین پیشتر توسط بانکهای سپه و پاسارگاد انتخاب و برای مدیریت جامع حوزه املاک این دو بانک به کار گرفته شده بود.

 

یکتاپی

🔹یکتاپی

پلتفرم «یکتاپی» به عنوان سرویس BNPL مخصوص کسب و کارها معرفی شد. اعتبارسنجی کسب و کارها در سیستم یکتاپی در مدت زمان ۵ دقیقه صورت میپذیرد و تا ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به ایشان تعلق میگیرد.

 

وزیر ارتباطات

🔹وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات در نشست علنی یکشنبه مجلس گفت: «ما میتوانیم حداقل۱۰۰ میلیون کاربر را در پیامرسان‌های داخلی میزبانی کنیم؛ این در حالی است که پیشتر آرزوی مسئولان این بود که ما یک پیام رسان ۲۰ میلیونی داشته باشیم، اما امروز بیش از۴۰میلیون نفر از پیام رسان‌های داخلی در ماه استفاده میکنند.»

 

فیلترشکن

🔹فیلترشکن

این هفته سایت تجارت نیوز نوشت« :۸۰ درصد از کاربران اینترنت کشور در گروه‌های سنی مختلف از فیلترشکن استفاده میکنند و گردش ساالنه مافیای فیلترشکن بیش از۶۰ هزار میلیارد تومان است. این در حالی است که برای مثال در سال گذشته اسنپ ۳۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است یا درآمد ایرانسل ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است!»

 

 

روح الله دهقانی فیروزآبادی

🔹معاونت علمی

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بیان کرد فولاد مبارکه موفق‌ترین مجموعه در حوزه CVC است. او گفت: «تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر شرکت فولاد مبارکه با اعتبار یک هزار میلیاردتومان، اقدامی بی‌نظیر است. این صندوق خیلی زود عملیاتی شد، جذب سرمایه و جذب اعتبار مالیاتی این صندوق در تمام صنایع بزرگ کشور و ۲۰۰ شرکت دانش بنیانی که مورد بررسیقرار دادیمبینظیرو شمارهیکاست.»

https://shakhesbourse.ir/?p=24513

مطالب مرتبط
آخرین اخبار
بورس